על “מתמטיקה מבוססת וורטקס” של Marko Rodin מרקו רודין

אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני לא אהבתי מתמטיקה כשהייתי בבית ספר. יותר משלא אהבתי – אני חושבת שזה קצת הפחיד אותי. היה במספרים, במשוואות הארוכות ובמורות סבורות הפנים משהו שלא תיקשר איתי בכיף, שלא לדבר על כך שלא נגע בי באמת. אני מכירה הרבה אנשים עם חוויה דומה, זה לא משהו מיוחד. המיוחד הוא שכיום אני מבינה שזה בכלל לא מפתיע שזו החוויה שנוצרה, במיוחד לאור הגילוי שיש גם “סרט אחר”: מתמטיקה שהיא אלגנטית, יפה וקסומה, שמתייחסת למספרים לא רק כאל תבניות שמייצגות כמות, אלא רואה אותם גם כאיכויות, כמספרי סיפור, ושעל יד הקשבה לסיפור המרתק הזה – מתגלים ונחפשים סודות הבריאה.המידע שבסקירה הזו אך ורק מתמצת בקלילות ובפשטות את הבסיס התיאורטי הראשוני לעבודה פורצת הדרך של מרקו רודין (Marko Rodin), שכבר הוכתר על ידי חלוצים בתחומי המדעים החדשים כמתמטיקאי מבריק שמבסס בעבודתו את הפרדגימה המדעית של העידן החדש.

אני הגעתי אל המידע שלו דרך חקירת העומק של עבודתו של הפיזיקאי נאסים הרמיין ((Nassim Haramein , שאצלו למדתי והוסמכתי ללמד את תורתו (עוד על נאסים הרמיין ותורת היקום המחובר). השפה המתמטית של רודין משלימה את התיאור הפיזקלי של נאסים במדויק, ועל כן מה רבה ההתרגשות לחקור אותה ולעבוד איתה. בנוסף – היות שמתמטיקה ומוסיקה תמיד הולכות יד ביד וכמו מבטאות את שני צידיו של אותו המטבע (כמו שהבינו יפה מאד היוונים), המידע המתמטי נושק לעבודה שלי עם קול, תדרים וצלילים, ופתח בעבורי עוד רובד נוסף של הבנה, חיבור וכלי מעשי של עבודה עם צלילים מקודשים.

VBM_movement
התרשים הנ”ל הוא הסמל העיקרי שיש להבינו כדי להתחבר לנושא הזה של מתמטיקה מבוססת וורטקס. הוא מושתת על שלושה עקרונות בסיסיים:
א. ההתקדמות בתרשים מבוססת על הכפלה, זאת מתוך הבנה שהכפלה היא “השיטה” של הטבע. כאשר תא מופרה מתפתח, הוא מכפיל את עצמו (1 הופך ל-2, ואז מ-2 ל-4, מ-4 ל-8, וכן הלאה..). התמונה הבאה של ההקבלה בין פרח החיים להתפתחות תא עובר רלוונטית להבנה הבסיסית הזו.
cell division 1-64
ב. עקרון נוסף לעבודה הוא עקרון הרדוקציה של מספר לערך כמותי בעל ספרה יחידה. כך למשל על פי התפיסה הזו המספר 11 = 2, 14 = 5 וכן הלאה, פשוט על ידי חיבור שתי הספרות עד שנשארת סיפרה בודדת.

ג. עקרון שלישי הוא המרכזיות של מספר 9. הנחת העבודה הבסיסית של המתמטיקה הזו היא שיש 9 מספרים בטבע, כאשר 0 היא המצאה אנושית שפותחה על מנת למלא מקום וגם לסמל העדר של כמות. 9 מבטא את השלם, את האלוהות, הוא הכל. 0 הוא הכלום. לכן ה-9 מוצב בחלק העליון של התרשים והמספרים מסודרים לאחר מכן עם כיוון השעון. עם התקדמות ההבנה נגלה את משמעויות העומק של המספר 9. כרגע בואו פשוט נקבל את זה, ונצא לדרך..
אז הרעיון פה הוא למצוא את התנועה, על ידי הכפלה. התנועה מסומלת על ידי קו ישר שנמתח בין המספר לתוצאת הכפלתו. הדגשתי את המספרים שמבטאים את ההתקדמות:
1+1=2, 2+2=4, 4+4=8, 8+8=16=7, 7+7=14=5, 5+5=10=1
או:
1+1=2, 2+2=4, 4+4=8, 8+8=16=7, 16+16=32=5, 32+32=64=10=1.

שימו לב שבין אם מצמצמים ישר את המספרים או מצמצמים רק את התוצאה = הספרה המתקבלת היא זהה והיא ממשיכה באלגנטיות את סדרת המספרים: 1,2,4,8,7,5.
אם ממשיכים עם הפעולה הזו, מגלים שסדרת המספרים הזו תמיד חוזרת, ומהר מאד מתגלה כאן התקדמות אינסופית של רצף של המספרים הזה (נסו את זה!). כדי להמחיש ויזואלית את הענין, אם מותחים קו בין המספרים מצטייר במהרה סימן האינסוף, כך שזה ממש חד משמעי.. חשוב לציין שמדובר באינסופיות תחומה, כי היא חוזרת על עצמה שוב ושוב לאינסוף, אך לא פורצת את סדרת המספרים הזו: 1,2,4,8,7,5 – סדרת התנועה קדימה.
מעניין לציין שבמקרה השני בו צמצמנו רק את תוצאות המכפלה, הסדרה חזרה ל-1 אחרי הגעה למספר 64. זהו כמו שיא מסוים, כמו סוף טבעת בספירלה שמסמלת את המעבר לדרגה חדשה. האם זה מקרי שמדובר במספר 64. אם תשאלו את נאסים הרמיין הוא יסביר שעל פי עבודתו למציאת הגיאומטריה הבסיסית של הריק, יריעת החלל-זמן, מתגלה תבנית גיאומטרית מושלמת שנקראת 64 טטרהדרונים. תבנית זו מבטאת את ה”פיקסל” הבסיסי של הבריאה. תבנית התאבכות הגלים הקטנה ביותר שמבטאת את המעבר בין אנרגיה פוטנציאלית אינסופית לבין האופן בו אנרגיה מתארגנת ונחוות כחומר ביקום שלנו. הקורלציה פשוט מצאה חן בעיני אז אני יוצרת פה אל הלינק לשיתוף. זה לא נראה לי מקרי כלל וכלל (על פרח החיים והגיאומטריה של הריק – קראו עוד)

אם ניקח את הפעולה ההפוכה, נחלק ל-2, נקבל את אותה הסדרה, רק הפוך! הסדרה לא נשברת אלא רק תנועתה משתנה לכיוון ההפוך בדיוק.
1:2=0.5=5, 5:2=2.5=7, 7:2=3.5=8, 8:2=4, 4:2=2, 2:2=1
הרצף הוא תמונת מראה של הקודם, וגם הוא כמובן אינסופי, כלוא בתוך עצמו.
עד עכשיו לא נגענו במספרים 3,6 ו-9. שכמו שייכים לממד אחר. יש למשפחת המספרים הזו תכונות מיוחדות שמייחדות אותה והתנועה בה היא כדלקמן:
יש משחק של הדהוד מגנטי בין 3 ו-6, וזה נראה כך: 3+3=6, 6+6=12=3. 12+12=24=6, 24+24=48= 12=3 וכך הלאה. לכן התנועה על הסמל מבוטאת על ידי הפירמידה (שבסיסה לא מחובר, היות והמעבר בין 3 ל-6 תמיד מופרד על ידי ה-9. 9 זה כמו הציר שסביבו המספרים 3 ו-6 מסתלסלים בספירלה כפולה.
מענין גם שאם ניקח כל מספר ונחבר לו 3, התנועה על המעגל תהיה עם כיוון השעון, בעוד שאם נחבר 6, התנועה תהיה נגד כיוון השעון. נקודה זו מאפשרת באמת לדבר על תנועה של ספירלה כפולה בה סליל אחד נע כלפי מעלה והשני כלפי מטה. אפשר לומר ש 3-6-9 מייצגים את המימד הרביעי, הציר שמחזיק אנרגטית את תנועת זרימת האנרגיה של המימד השלישי, עולם החומר והתופעות, כאשר 9 הוא ה”קונטרול”.

center

סמל מטה הרמס היווני Caduceus, סמל של מקצוע הרפואה. דימוי של 9 כציר המרכזי ו-3-6 מסלסלים סביבו (רק שאפשר לדמיין שראש נחש אחד כלפי מטה)
על פי תפיסה זו, הסמל המוכר של היין והיאנג איננו מבטא דואליות כפי שמקובל לראותו, אלא שילוש. אפשר לומר ש-3 ו-6 מבטאים כל אחד מהם צד נגדי משלים, אך ה-9 הוא ה-S שנוצר באמצע. אנחנו רגילים לחשוב במונחים של דואליות כי אנו רואים את התוצאות, לא את הסיבה, המקור.

VBM_3,6,9 family
ניקולה טסלה, המדען המבריק של המאה שעברה שכבר בידיו היו תשובות לאנרגיה חופשית ולפיתוחים רבים שכנראה עוד לא הבשלנו אליהם כאנושות, מצוטט כמי שאמר: “לו הייתם יודעים את הקסם של 6,3 ו-9, הייתם מקבלים מפתח ליקום”.
” “If you only knew the magnificence of the 3, 6 and 9, then you would have a key to the universe.”המשמעויות הנסתרות של תנועת המספרים הזו מקושרות לתקשורת הסמויה שקיימת תמיד כפידבק לופ של מידע בין עליונים לתחתונים, בין החומר לריק שהחומר נברא מתוכו ושמחבר ומאחד את כל הקיים ביקום. תנועה אנרגטית זו המבוטאת דרך שילוש המספרים 3,6,9 עולה בקנה אחד עם המודל של נאסים להתארגנות אנרגיה / מידע ביקום דרך מבנה של חור שחור/לבן.תמונות המודל של הרמיין לחור שחור/לבן שמתאר את יחסי הפידבק של מידע בין הריק, האינסוף, לחור השחור, דרך וורטקסים משני הכיוונים – מעלה ומטה. מיד נראה שזו בדיוק אותה תנועה של צורה אנרגטית שמגלים המספרים של רודין.:

double torus dynamic                               
 מודל החור השחור/לבן של נאסים הארמיין

משפחות מספרים

9 הוא כאמור המספר שמבטא את השלמות, את הריק, את האלוהות. אך 3 נחשב המספר הבסיסי שלו, היות ש-9 = 3 בריבוע (גם בתורה של נאסים היחידה הבסיסית המרכיבה את הגיאומטריה של הריק היא משולשים תלת מימדיים), וגם אמרנו קודם לכן שההבנה הבסיסית היא שאנו חיים בעולם של שילושים. לכן באופן טבעי, 3 הוא שיוצר את משפחות המספרים, ולכן מוסיפים 3 ל-1 ומתגלה משפחת המספרים הראשונה, כך: 1+3=4, 4+3=7, 7+3=10=1 כלומר: 1,4,7.
לאחר מכן מוסיפים 3 ל-2 ומתגלה משפחת המספרים השניה, כך: 2+3=5, 5+3=8, 8+3=11=2 כלומר: 2,5,8. וכמובן 3,6,9 הם המשפחה השלישית.
עכשיו כשיש לנו את משפחות המספרים וסדרות המספרים שמבטאות תנועה קדימה ואחורה אפשר להתחיל לשחק עם המספרים וליצור גריד שיתאר לנו תנועה של אנרגיה דרך נתיבי המספרים.ש לנו 3 סדרות של מספרים: המרכזית- 3,9,6,6,9,3,3,9, את הסדרה 1,2,4,8,7,5 שנעה קדימה, ואת הסדרה 1,2,4,8,7,5 שנעה קדימה. באופן מופלא ומעורר תדהמה, נוצרת מפת מספרים מושלמת שעל פי רודין היא טביעת האצבע המתמטית של אלוהים:

כל זה בדו-מימד. איך זה נראה בעולם האמיתי? המספרים בעצמם מספרים לנו, דרך סדרת המכפלות של כל ספרה, את התנועה שהם מבטאים.
אם ניקח כל ספרה וניצור לה סדרת מספרים, על ידי הכפלה של המספר ב,1 ואז ב-2 ואז ב-3 וכן הלאה, מקבלים את הרצף הבא:
VBM_movement2
שימו לב שיש פה מראה מדויקת. המספרים 1 ו-8, 2ו-7, 3ו-6 ו-4ו-5 (שחיבורם נותן כמובן 9) הם מספרי מראה שנותנים את אותה סדרת מספרים רק בכיוון הנגדי! (מלבד 9 שתמיד מסמלת את הקצוות)
VBM_sequence
הקסם מתחיל להיראות כאשר אנחנו מקבלים את אותה סדרת מספרים כקו ישר מול כל מספר, וגם כמעגל, כהתקדמות עם כיוון השעון. קחו מספר ובידקו את זה.את כל הניאונסים המיוחדים האלה מחברים לכדי סיפור שמתחיל לספר לנו אודת התנועה של המספרים, דרך המרכז בתנועה של פנימה והחוצה, של קריסה וקרינה דרך חור שחור). עכשיו אם ניקח מספר כלשהו, לדוגמה 2 המרכזי שמתחיל את הסדרה האמצעית בצד ימין, ומולו את הנגדי שלו 7 נראה שכשהם עולים לשורה העליונה הם זזים בדיוק לאותה משבצת, ומשם דרך האמצע הם מחליפים צדדים ועוברים למשבצת ה-4, כל אחד בצד ההפוך. התנועה הזאת של תנועה והחלפה נכונה לגבי כל המספרים וכשמתבוננים על כל זה כמקשה אחת, מתגלה תנועה של הצורה הגיאומטרית של הטורוס, שהוא דומה לספוגניה, עם חור באמצע. התנועה של הטורוס היא דרך הוורטקס (המערבולת) הפנימית. מידע יוצא החוצה, עולה / יורד דרך הדפנות ונשאב חזרה פנימה. זוהי ה”חתימה מתמטית של אלוהים”:
Torus_Vortex based Math
ה”עור” של הטורוס מורכב משלושה צירים של תנועה על בסיס משפחות המספרים. 2-5-8, 1-4-7, 3-6-9, כש-3-6-9 הן משפחת המספרים שמחזיקה את המקום של הריק והאנרגיה האינסופית שבו, ושתי סדרות המספרים נעות קדימה ואחורה. (מי שהנושא הזה מעניין אותו אני מאד ממליצה לראות אתהיו-טיוב המאוד יסודי של תלמידו של רודין, רנדי פאוול) שמסביר את זה ממש פשוט וברור, והרבה יותר יסודי.

אז המספרים בעצם מספרים לנו תנועת גל מושלמת, כאשר הנקודה המרכזית המחזיקה את כל המבנה הזה היא ה-9, או במילים של נאסים הרמיין, נקודת הסינגולריות, שמבטאת את המעבר של אנרגיה אלוהית אינסופית הבאה לידי מימוש ברגע מסוים בעולם הפיזי של הבריאה. 9 הוא המספר היחיד שיש לו תנועה על הציר הישר, והוא ממורכז בדיוק במפגש האמצעי במעגל. הוא לא משתנה לעולם. כהוכחה לכך המכפלות שלו הן:
9×1=9, 9×2=18=9, 9×3=27=9

למעשה זוהי נקודת הסינגולריות. הנקודה ממנה כל חומר ברוא מתחבר דרכה לאינסוף, לאחדות. הוא כאמור בקו ישר עם מרכז הסמל ומהמרכז הזה יש קרינה/ קריסה של אנרגיה מתוך/ לתוך חור שחור. 9 מבטא את השלמות הדוממת שמתוכה נולדת תנועה, שהיא המקור לספין של האלקטרון, של הגלקסיה ושל כל דבר ביקום.

אז מתוך המרכז הזה, המספרים, דרך סדרות המכפלות שלהן, מספרים לנו את הנתיבים דרכן עוברת האנרגיה, בהתגלמה במישור הפיזי, מציגים בפנינו את התנועה, שהיא, בפשטותה, הדינמיקה של הבריאה.

VBM_vortex
הדנימיקה הזו של הטורוס, על פי נאסים הרמיין, מקיימת את כל שישנו. היקום על פי תורת היקום המחובר שלו הוא “בית חרושת” לייצור טורוסים בכל קני המידה, מהקטן ביותר לגדול ביותר (דרך האטום, התא הביולוגי, מרכז כדור הארץ, מערכת השמש, הגלקסיה וכו’) והתנועה הספירלית שאנו רואים בדברים מסוימים כמו למשל בפרח החמניה או בהתארגנות הגלקטית, מעידים על כך.

9ספירלה2גיאומטריה בפרח

 

 

 

 

 

 

אז מה נוצר כאן בעצם?

אם אנחנו מבינים שהיקום כולו עשוי טורוסים שכאלה, כלומר שזהו המבנה האנרגטי של התארגנות חומר/ מידע ביקום, יצירה של טורוס כזה דרך סלילים מאפשרת ליצור מוליך חשמלי-מגנטי מושלם. טורוס שבכוחות עצמו, ללא חיבור לחשמל או הנעה חיצונית, מייצר שדה מגנטי. זה נקרא סליל רודין, והוא יכול להוות את התשתית לפיתוח טכנולוגיות באנרגיה חופשית. היות והמספרים מספרים לנו את סוד הבריאה, כלומר את האופן בו אנרגיה מבטאת את עצמה ולפיכך כיצד היקום בורא את עצמו, אנחנו יכולים לרתום את המודל הזה ליצירת טכנולוגיות ש”מורידות” אנרגיה ישירות מהריק, מה שמכונה טכנולוגיה של אנרגיה חופשית.מהמקום שבו אני צופה ועוקבת אחרי התחום הזה, אני משוכנעת שהאנושות הולכת לעשות “סוויץ'” תפיסתי עמוק, ולהתחיל להפנים את טבענו האינסופי והמשמעויות של כך ליצירת אנרגיה חופשית שמאפשרת לנו להפסיק לנצל את משאבי הטבע היקרים של הפלנטה, שמאפשרת לנו לנוע בחלל ובכלל – לתפוס את עצמנו כיצורים אוניברסאליים בעלי פוטנציאל אינסופי של בריאה. המתמטיקה הזו היא פשוט השפה של הטכנולוגיה שלומדת לרתום את האנרגיה האינסופית למימד שלנו של המציאות על ידי הבנת המתמטיקה של הספין (של האטום, גלקסיה..) תנועה טבעית של האנרגיה שאיננה דועכת ובזכותה משתמר היקום.ולסיום סיומת – מוסיקה!
כל זה בנוגע למאקרו…אך גם לחוויה האישית שלנו כבני אדם מודעים, מתפתחים ושואפים לסדר טוב, המתמטיקה הזו יכולה להוות עבורנו כלי של הבנה, של חיבור, ושל יצירה. אז מה הקשר של מתמטיקה של בריאה וצלילים של בריאה?
בכל המסורות העתיקות מספרים לנו על הקשר של צליל לבריאה. למשל, המצרים הקדומים האמינו שהאל תות ברא את העולם דרך קולו, ואילו האבוריג’ינים שצליל הדידג’רידו ברא את כל שישנו. במסורת ההינדית: נאדה בראמה = אלוהים הוא צליל, ועל פי הפילוסופיה הוודית הצליל אום נחשב לצליל הראושני שמתוכו נברא היקום. הוא נחשב מקודש וכל תפילה מתחילה בהברתו.

בברית החדשה- “בְּרֵאשִׁית הָיָה הַדָּבָר וְהַדָּבָר הָיָה אֵת הָאֱלֹהִים וֵאלֹהִים הָיָה הַדָּבָר” הדבר (הבשורה על פי יוחנן פרק א) כאן במשמעות של מילה. וכמובן בספר בראשית : וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי אוֹר; וַיְהִי-אוֹר.
איך הם עשו את זה? מה הם ידעו שאנחנו לא? לדעתי הידע הזה, של ההרמוניה של הבריאה, של הסדר המופתי הזה, הוא בדיוק הסוד. והבנת העוצמה של קול וצליל כבוראים, מרפאים, מאזנים ומרגשים, נהיית מובנת מאד על רקע הבנת מבנה היקום כטורוסים בעלי סינגולריות המוטמעים אחד בשני לאינסוף.

קול הוא הרי רטט גלי שעובר דרך תווך מסוים. ידוע שככל שהתווך צפוף יותר, מהירות הקול עולה. נקודת הסינגלוריות שמתוכה נבראת אנרגיה ועוברת ממצב של פוטנציאל אינסופי לבריאה “חומרית” תחומה, היא נקודה שהצפיפות בה גדולה לאינסוף! לפי משוואה פשוטה זו, מהירות הקול בתוך הסינגולריות של החור השחור צריכה להיות מהירה לאינסוף! בוודאי מהירה יותר ממהירות האור..

ולכן צלילים נושאי כוונה, או צלילים מקודשים כפי שאני אוהבת לקרוא להם, הם, בחוויה שלי, נתיבים של גישה ישירה לתוך הסינגולריות שלנו, וממנה לכל הבריאה. על התפיסה הזו אפשר לקרוא עוד במאמר על ריפוי בקול כטכנולוגיה של ריפוי, ולבינתיים, רק נהדהד את זה שאנו קול יכולים, במיוחד כשאנו מכירים בהרמוניה ובסדר המופתי של הבריאה, ומתחילים לעבודה איתה.

לאתר הרשמי של מרקו רודין