כשמסתכלים בעינים פקוחות לעבר תעלומות העולם העתיק, התרבויות הקדומות של הציווליזציה, נחשף קשר ישיר לתרבויות חוץ-פלנטריות, וכל כך הרבה מיתוסים ותעלומות פשוט מקבלות את מקומן בהגיון חדש, מרוחב יותר, שגם נותן הרבה השראה ותקווה לעתיד טוב יותר. אך זוהי כבר המסקנה.. להלן מספר קטעי יו-טיוב ולינקים למידע מרענן ומרחיב תפיסה, בתקווה שכל אחד יגיע בעצמו לנרטיב ההיסטורי שמרגיש ונשמע לו נכון.

פרח החיים:

Picture

נתחיל מפרח החיים, כי הוא זה שמוביל אותנו באתר הזה. אחד המקדשים העתיקים ביותר שהסמל של פרח החיים נמצא עליו הוא מקדש אוזיריס במצרים, סמוך לפירמידות הגדולות בגיזה. המקדש הזה, על פי תארון ארכיאולוגי, הוא בן 10,0000-12,000 שנה, שזה הרבה יותר עתיק מהנרטיב הסטנדרטי לגבי קיומה של תרבות אנושית מפותחת. מה עוד שהסמל הזה צרוב לתוך האבן כמו בלייזר, כלומר אם מגרדים שכבה, מגלים שהסמל מוטמע ממש לתוך האבן, בדיוק מושלם, בטכנולוגיה שאינה מוכרת, אך כאמור, מאד מתקדמת. עוד על כך אפשר לראות בסרט שגשוג Thrive, מומלץ ביותר.

הבטים נוספים שמרמזים על המצאותן של טכנולוגיות מתקדמות על הפלנטה בתקופות ההיסטוריות הקדומות הן מבנים שפרושים על פני כל כדור הארץ, בהם כמובן פירמידות רבות ומקדשים שיש בהם גושי אבן גדולים מאד וכבדים (במשקל כמה טונות) ובעלי דיוק מושלם בחיתוך ובסיתות. אלה לא דברים שאפשר היה לבצע בטכנולוגיות פרימיטיביות. לא רק אופן הבניה של המקדשים הללו מעורר שאלות, אלא גם המיקום שלהן, ממבט על, הוא בזויות מאד מסוימות ונראה שלא מקריות. כמו למשל הפירמידות במצרים, בסין ובמקסיקו מיושרות בדיוק באותו קו כמו חגורת אוריון – מערך כוכבים. מקרי? גם הרבה מהפיסול, הארכיקטורה והאמנות שהתגלו במקומות שונים לחלוטין על פני העולם, במרחקים מאד גדולים אחד מהשני, הם בעלי קוי אופי מאד דומים ושוב מרמזים על יוצר משותף.
בתמונה למעלה אפשר לראות איך במקומות שונים בפלנטה נמצאות פירדמיות במרחקים וזויות שוות התומאות את מערך הכוכבים של אוריין. האם זה מקרי?
וגם, הידעת שכל הזמן מתגלות עוד פירמידות על היבשה ובים, והמידע על זה לעתים נדירות מגיע לתקשורת המיינסטרים.
זה מרתק ומסקרן:
גם במצרים ממשיכות להתגלות פירמידות חדשות.
http://www.foxnews.com/science/2014/02/03/4600-year-old-step-pyramid-uncovered-in-egypt

מה החשיבות של פירמידות? מדוע יש כל כך הרבה פזורות על פני הפלנטה?

 

Picture

בסוף שנת 2012 נאסים הרמיין חשף ביחד עם חוקר עתיקות בשם KLAUS DONA ממצאים שהגיעו לידיו, וכעת המידע מאושר על ידי ממשלת מקסיקו – חפצי אמנות שתארוכן הוא מלפני תקופת המאיה במקסיקו, בהן נראים בבירור ציורים של אסטרונאטים וחלליות. מידע כזה ממשיך להיות מופץ ברשת האינטרנט, ורק לעתים נדירות זוכה לסיקור תקשורתי נרחב..
אז למה אנחנו רומזים כאן? אם מחברים את כל התובנות שעלו כאן, בעצם מתגלה סיפור חדש שקושר להסטוריה האנושית שקשורה תרבויות חוץ-פלנטריות ולטכנולוגיה שהיתה קיימת כאן שהיתה מתקדמת בהרבה מהטכנולוגיה שאנו עובדים איתה כיום. למה אנחנו לא מכירים את המידע הזה? מדוע הוא מוכחש ומוסתר? על פי סטיבן גריר, חוקר עב”מים מזה 40 שנה, יש תעשיה של 6 טריליון דולר בשנה שמידע כזה עלול לפגוע, או לא לייתר אותה לגמרי. עוד על כ במאמר שמסקר את יציאת הסרט התיעודי SIRIUS שנוגע בדיוק בקשר הזה בין.